2009. április 21., kedd

Megvagyunk

Az élet nehéz. Vagy inkább bonyolult?
Mindenesetre kemény az tuti, főleg, ha KETTŐ gyereked van 5 napig :-)
Főleg, ha egyszerre ébrednek, egyszerre akarnak enni mámmát, egyszerre akarja mind2, hogy felvegyem őket, mindegyik ugyanazt a játékot akarja, mindegyik tökakaratos.. :-) Mégis mások :-) Nem irigylem az ikres anyukákat. DE! Sokat tanultam az elmúlt 4 napban. Ééés rohadt büszke is vagyok magamra, bevallom :PP
De elég volt :-)
Éva, nagyon várunk már! :-)
(Jó helyen van, annyit mondhatok, és a gyerekek is a legjobb kezekben voltak, tényleg!!)
Írhatnék ide regényt, de nem teszem, mert nincs időm, Márkó sokszor felsír, nem alszik túl jól ma. Egész idáig végigaludta nálam az éjszakákat, de ma nem. Lehet a front.
Hiányzik a blogolás, a kislányommal való teljes törődés, az ágyamon alvás, és még sorolhatnám. És a Férjem!!!!
Jaaa.. 3 nap alatt 3 kg mínusz.. Hmmm...
Egy kis egyveleg

























3 megjegyzés:

Wiky írta...

Hupsz. Valamiről lemaradtunk. Hol van Éva??
Gondolom nem könnyű. Én eggyel van, hogy majd falnak megyek... ;-)

Kitartás! Majd én fogyok helyetted, ha megengeded! Rám rám férne kicsit! ;-)

Pusza: Viki

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Hová lett Éva?:) De ha jó helyen van,akkor nyugodtak vagyunk!:)
Biztos nem volt könnyű a két lurkóval,de tutira jól oldottad meg a dolgokat!:)
A fogyás meg nem fér rád!!!Tessék enni :)
Puszi

Bogár és Gerti írta...

Á! Ennyire nem vészes. :) Tavaly ilyenkor éppen ebben a cipőben jártam ;) Fárasztó, de rettentően élveztem :)
Puszi

Blogarchívum