2009. április 24., péntek

Éva hazaért :-)

Tegnap du 2-kor megérkezett Éva :-)
Már tűkön ültünk, a gyerkőcöket készítgettem, hogy mindjárt jön anya, mindjárt jön a mama! Nézelődtek kifelé folyton az ablakon :-)
Amikor végre beállt a taxi a kapuhoz, nagyon-nagyon megörültem, hogy tényleg vége :-)
Az első 3 nap lazán ment, najó a legelső nap volt kemény, mivel Éva már pénteken fél 9-kor elindult Pestre, így az éjszaka már az enyém volt. Egyébként Svédországba utazott 3 napra, mert Apósom meghívta őt.
(Ahol nagyon jól érezte magát, a hideg időjárás ellenére is)

Szóval Márkó rengeteget sírt, dajkáltam, és valamikor 3 óra lehetett, amikor sikerült elaludnia. Úgyhogy a szombati napomat jól elbénáztam, este a Férjemnek jól kibőgtem magam, meg a Gica barátnőmnek is, akivel minden nap beszéltünk közben telefonon.

Úgy volt, hogy kedden érkezik majd haza Éva, de reggeli (és az az egyetlen) stockholmi reptéri buszjárat késett TÍZ percet, így már nem engedték bechekkolni... És rajta kívül még egy házaspárt sem. Szinte sokkot kapott a döbbenettől, mert apósomtól már elköszönt, ő ment dolgozni, és egyedül állt a repülőtéren, nem tudta mitévő legyen, még sima kézipogyásszal sem engedték beszállni már, és az igazolás sem hatotta meg a pilótát, hogy van egy 2 éves kor alatti kisfia, aki otthon várja... Hogy tetőzzem a dolgokat még, a gép később is indult el.... Szerencsére a magyar házaspár Éva segítségére sietett, és elintézték neki tegnapra a jegyet..
( Stockholmból csak kedden, csütörtökön és szombaton közlekedik ilyen járat...)

Engem pedig közben Imre hívott, hogy baj van, ne várjam haza a mamát... Természetesen én is szintén sokkot kaptam, azt sem tudtam mi legyen, se kaja már, se erőm, se türelmem már... Össze kellett szedjem magam, ami viszonylag sikerült, Apósom rendezett pénzt, amit Erzsi dédi rögtön hozott is. S míg a gyerekekre ő vigyázott, addig gyorsan elszáguldoztam a boltba...

Így valamelyest megoldódni látszott minden, csak azt nem tudtam még hogy bírom ki a maradék 2 és fél napot...
Szerencsére a gyerekek nagyon elvoltak velem, de érezték a feszültséget már, és az utolsó napok, elég kiabálósra, és sírósra sikeredtek. Főleg Corim részéről, már egyfolytában azt akarta, hogy vegyem fel. Úgy sajnáltam mindkettőt :( És persze már magamat is, akartam vissza a régi rendszert.
De most már minden a régi :-) És a gyerekek is visszakapták a mamát és anyát :-) Kellett vagy fél óra nekik, mire észbekaptak a drágáim, no azóta leveakarhatatlanok Éváról :-)
És végre én is Anya vagyok már Corikának, mint rég :-)

Ma csavargunk egy nagyot, megérdemeljük :-)
Jaaaa és a legeslegjobb hírek!!
Szerelmem 6 nap múlva jön haza!!!

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nem lehetett könnyű dolgod,de végre itt van Éva,és most már minden a régi lesz.:)
Szép hétvégét Nektek,puszi! :)

Blogarchívum