2009. április 16., csütörtök

halihó

Csak rövidke bejelentkezés:
Megvagyunk, elbandukolnak egész nap a gyerkőcök az udvaron :) Szerencsére nem betegek, mi sem, és jelentem, Corinak kint van a 8. fogacskája is, de durván jön a 9. is.. Ma Éva húgánál voltunk, Gyöngyinél, még 10 hete van vissza a célig, reméljük kihúzza addig. Bár már eléggé lent van a pocija, és nyitva a méhszája is. Jól elvoltak a lurkók, kutyáztak, asztalra másztak, autóztak, flakonoztak..
Apa jól van beszéltem vele telefonon, dolgozik ezerrel, sajna netezni nem tud, de majd vesz pár hét múlva ilyen feltöltős modemet. Én pedig hulla vagyok, megyek is. Lehet, hogy pár napig csak képeket teszek fel kommentár nélkül.
Amúgy ez a fini süti Éva húsvéti túrós kosárkája :-) nagy sikert aratott, így tegnap is csinált :-)








4 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Csinos vagy Cori ebben a farmer szerkóban meg egyszerűen vadító. Az a sütemény....nyam...nagyon fini lehet. Elsuttognád édesanyának, hogy miként is készül? :-)...meeeeeert akkor én is teletömhetném pocakomat ilyen finomsággal.
Puszillak:Tommy

Bianka és Karina írta...

Sajnállattal olvassuk,hogy megint Apa nélkül vagytok.:(((
Azért nem uncsiztok,tök jó az asztalon ülés.:))

Pusza!!

Wiky írta...

Biztos fincsi volt a süti! Nagyon klasszul néz ki! :-D
Mami nagyon ügyi! ;-)

Szép hétvégét nektek kis zsiványok!!

Pusza: Zsófi és Viki

E. Jucus írta...

Puszika! Látom Naálatok is zajlik az élet...Millió puszi,örülünk,hogy minden oké!

Blogarchívum