2009. május 18., hétfő

Az az örökös változás

Igen, ezzel a címmel szerintem mindent leírtam...
Az van ugyanis, hogy lánykám 4 napja egyszerűen nem akar aludni. Leginkább ez az estékre értendő, de nappal is megesett, hogy ellenkezett... És ez még a legfinomabb kifejezés rá.
Ordít, üvölt torkaszakadtából, ahogy a száján kifér, és folyton sz@rrá bőgi magát.. Érdekes is, mert mire végre kiporszívózom az orrát, kezdhetném előről.. De csak napi 2szer van ilyen terorr, mert nála az...
Tegnap du 3 órás csúszással aludt el, este meg ugye rá kellett ezt számolni és fél 10-re kómált be, de úgy, hogy ringattam, az ölemben. Előző nap szintúgy dajka-dajka... De ma megfogadtam, hogy á-á, örülök, hogy leszoktunk az altatásról anno, nem fogom hagyni magam újra behálózni. Úgyhogy, kislányom vagy 5-ször ráült inkább a bilire magától, csak, hogy ne kelljen tentézni meg elhalmozott az összes plüssével. De ha alvásról volt szó, rázta is a fejét. Nah a lényeg ebben, hogy átcuccoltunk az új ágyába, de úgy, hogy én is befeküdtem mellé. Eleinte tetszett neki, aztán hozta volna a könyveket, ezt én megelégeltem, mert hát fogytán nekem
is a türelmem, pláne
amikor fáj a fejem
(de majd beveszek egy Saridon-t :DDDD)
meg éhes vagyok), szóval hatalmas lendülettel vissza a babaágyba. Ő kéretőzött be szinte. És már nem tiltakozott. 9-kor elaludt...
Ebben a pláne még az, hogy a legelső alvásletételes próbálkozás előtt fél órával kapott Nurofent. Tehát még az sincs, hogy fájna neki a foga, mert tutira hatott addigra.
Jah igen, fogvizsgálat nálunk úgy megy, hogy fürcsi után matatunk egymás szájában, mert az tök buli :D
Éééés mit találtam ma Corika szájában? Hát a TIZEDIK fogacskát! :-)
Amúgy Márkónál is voltak alvásos gondok, tegnap egész éjjel kegyetlenül sírt, aztán rájöttünk az okára. Nem bírja a pocakja a cseresznyét. Holott kimagozva kapta. Igaz becsókolt egy fél tállal :P
Holnap mennek a prevenar 2-re, ha megjött az oltóanyag... Mi meg anyusomhoz, ha nem lesz vihar.
Hát reméljük. Kicsit uncsi már az itthonlét, menni akarok, el, valahova, csak egy kicsit. Úgy volt, hogy hétvégén Gica barátnőmhöz leruccanunk pár napra a csajommal, de sajna meghíusult :( De hamarosan eljutunk Hozzájuk :-) Sőt, Drága Férjeink is jönnek haza 2 hét múlva, uhh.. hol van az még... !
Tegnapi-mai képáradat



Jah..
Boldog Névnapot, Alexa :)


Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum