2009. február 6., péntek

Szijja Drága!

Nah mit szólsz, anyud ügyeskedett, visszahozta a színt a monitorunkra, én pedig kaptam gyors az alkalmon, és felfrissítettem a blogot VÉGRE :-)
Minden színes!! :))))
Ugye milyen kis édik??? :-))) Ez a kép amúgy Éva dédinél készült, megleptük őt a gyerkőcökkel, kitaxiztunk hozzá :-) Hogy örült nekik!!!
Kicsikét tartózkodóak voltak a tali elején, de utána minden okays volt már, megbariztak a dédivel :-)

Kb 1 óra hosszat töltöttünk kint Bántán, aztán siettünk haza, mert éhesek voltak a gyerekek, meg vártuk anyumat is. Hozott nekünk meglepit, meg bevásárolt, azokból, amikek felirattunk vele.

Este itt rohangásztak a lurkók fel és alá, alig lehetett őket leáálítani :D Jól elfáradtak, és már alszanak is :-) Ami ritka ilyen korán :P (este 8 múlt)

Most nincs vidi, csak képek, de nagyon tutik :-)

Puszil ám a Mama Téged! Hiányzol neki nagyon :(
Nekünk meg pláne...
Jaaa, nagyon örülünk, hogy megkaptad a csomidat :-) Szerintem már kártyáztok :DDD
Várlak majd!
SZERETLEK!
CuPpPpPpPpPpPpPp

3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

A Dédinél mi is így vagyunk.:))Egy kis melegítés aztán mehet a buli.;)))
Édesek a képek!:))
Pusza!

Kata és Tommy írta...

Valóban nagyon aranyosak a képek..ahogy Cori eszi azt a hatalmas kenyér csücsköt...hmmmm...szinte kedvet kaptam én is...
Puszi Nektek: Tommy

Wiky írta...

Sziasztok!

Judit!! Miért haragudnék??? ;-) Más a törpéink időbeosztása..., ennyi. Talán hamarosan azért tudunk dumcsizni. ;-) :-) Remélem. :-D Egyébként a diavetítést nem tom, hogy hoztam össze... Katt ide + katt oda és sikerült. :o Még 1* nem biztos, hogy meg tudnám csinálni...

A csöppök nagyon édesek!!! Szupi képeket néztünk!!

Pusza: Viki & Zsófi

Blogarchívum