2009. február 5., csütörtök

Drága Apa!!


Megpróbálok gyors lenni, és nem mindent kihagyni, ami esetleg történt ma :-)
Először is, Nagyon Hiányzol!!!

Képzeld, van egy jó hírem, amit elfelejtettem közölni Veled a telefonban. HcK hazajön hétvégén a laptoppal!! A többit majd chaten megbeszélem vele, hogy mikor talizzunk, de ha ilyen jó idő lesz, mint ma, akkor szombaton felkerekezünk Corival a dombra érte, anyum előtt :-) Végre lesz laptopom, és nem csak pár színben látom majd a blogot! :-)
Amit az előbb írtam, hogy nagyon jóidő volt ma, Corikára délután már őszikabit adtam, tudod amit ajándékba vettél neki, mikor épp, hogy megszületett. De sajnos már kezdi kinőni, éppenhogy csak hordta tavaly is :( Amúgy be nem áll a szája, csacsog össze-vissza, ma például Alexa övével beszélgetett, haláli volt a csaj :-D Nem is mondtam, hogy az öltözésnél is segít, nincsen már semmi hiszti, mindig mutatja, mit hova kell felvenni, a zokni és a cipő a legnagyobb erőssége :-) Apropó cipő! Pár napja az a mániája, hogy egész nap cipőben tekereg itthon :-) Ma is egyből, ahogy felkelt, ment a cipőjéért. Van egy videó, ahol majd látod, hogy milyen jófej, és miképp párosítja össze a cipőt a szendvicssütővel.. Mondjuk, amikor először megláttam, mit csinál, csak álltam, és néztem, hogy hogy tud ilyeneket kitalálni, szabályosan berakta a cipőit a sütőbe :DD A videó utólag készült már, többedszeri bepakolásnál, de nagyon édi :-)

Azt állapítottam meg, hogy még nem duzzadt a kis ínye, szóval nem készül a fogacska, vagy csak kezd készülgetni. Ma óriásit aludt a babakocsiban amúgy, nagyon ügyi volt. Gyöngyiéknél meg nagyon elvoltak Márkóval, egész végig pakoltak, nem zavartatták magukat egy cseppet sem :-) De ezt is felvettem Neked :-)

Lehet mozizni ;)

Remélem tetszett :-)
Szeretlek (K) (L)

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum