2008. szeptember 1., hétfő

Komp

Tegnap tömören csak annyi, hogy játszottam Márkóval, meg festettünk. Alexa tanulósarkát csinálta Apa, Anya meg rajzolt neki egy Playboy nyuszit a falra, amit utána Apa kifestett szépre :)
Jaaa, utána pedig elmentünk a szüleimmel a városba nyalni egy fagyit :) Kaptam tölcsért!!! :-)

Sajna az éjszakánk nem sikerült valami fényesre családunk egyik tagjának sem :S Szörnyű üvöltésre ébredtem, ami az én üvöltésem volt :S Kaptam teát, kajcsit, de egyik sem jött be, végül szüleim mellett landoltam az éjszaka kellős közepén. Nagy nehezen elaludtam, de össze-vissza dobáltam magam, Anya örömére :P Hajnali 5 körül visszacsmpészett az ágyamba, miután felfedezte, hogy fejjel lefele fekszem fordítva mellette. Délelőtt a kajcsi sem kellett nagyon, le is esett a mamának, hogy bizony a fogacskám a ludas, kaptam Panadolt, ami tompította a fájdalmat. Délután már okays voltam, vásároltunk a városban is, Alexa is jött velünk. Mire hazaértünk, nagyon tuti látvány fogadott! Márkó kapott egy kompot, épp benne is ücsörgött, akkor avatta fel :-) Több sem kellett nekem sem, már ott is voltam mellette, muszáj volt megvizsgálnom közelebbről azt a fura szerkezetet. :-) Zenél is, de olyan nagyon hangos, hogy megsüketülünk tőle, úgyhogy kiiktattuk az egyik elemet :)
Úgy volt, hogy én nem kapok, nem tartották fontosnak Anyáék ezt a kütyüt, de van egy olyan érzésem, hogy hamarosan 2 lesz ebből a kompból.. :-D

2 megjegyzés:

Toto és Nyucka írta...

Nekem nagyon bejött a komp annak iején. Tesókám kompját örököltem, ezért bozony piros színben szaladgáltam:-(
Voltak, akik azt mondták, hogy így később fogok elindulni.
Butaság.
Az a fagyitölcsér nagyon fini lehetett, már a színén látom, hogy fini édes:-)
Szépen tunak szüleid festni, rajzolni.
Puszillak:Tommy

csai írta...

Helló!

Csak idetaláltunk! Nagyon csinik vagytok! És a képek egyszerűen csodaszépek! Az a szandi! :o Nagyon dögös! :)

Judit! legközelebb, ha arra jársz: klikk a szégyenlős smile-ra! :$
Pussz nektek! Csenge és Anita

Blogarchívum