2008. augusztus 29., péntek

Barátnőzés+meglepi fogacska :)

A mai napunk nem volt szokványos. Anya eltervezte már tegnap este, hogy tési-dombi látogatásokat szervezünk erre a napra, így is lett. Voltunk a maminál, ott mászkáltam, de leginkább Anyát nyúztam :P Ettem is egy keveset, de persze Anya kedvenc Surfy csokijából jobban ment a dolog :D Aztán miután elálmosodtam, beugrottunk villámlátogatásra a dédihez, nagyon óvatosan mentünk, nehogy eszembe jusson véletlenül a múltkori eset. Csak úgy csimpaszkodtam Anyába, de nem volt semmi szerencsére :)
Dédi után rohantunk Andikáékhoz. Andikának van egy nagyon édes másfél éves kislánya, Dominika. Még mikor pocakban voltam, készítettek is képet(Babaszoba), aztán mielőtt megszülettem, pár órával előtte meglátogattak minket otthon. Talán Domi hatására is bújtam ki :P Szóval már nagyon várt minket, leginkább engem a csajszi :) Egyfolytában mondta, hogy baba, és mutogatott, simogatta a hajam, fogta a kezem. Nekem is megtetszett, elkezdtünk ismerkedni egymással. Meg a kutyussal, Mollival, ő körülbelül akkora, mint a combom :D Eleinte tartottam tőle, de aztán már egyfolytában csak őt akartam. Vittünk ám ajándékot is, Dominika egy csini kis tunikát kapott tőlünk, én pedig egy csörgős szines kiscicát kaptam, ami pihe-puha :) Domi megmutatta nekem a játékait, túró rudiztunk és megitatott az üccsijével is, amivel aztán én is viszonoztam :) Kaptam tőle rengeteg csini kisruhát, és egy csudaédi kocsiszandit, már abban is mentem haza :)
Míg beszélgettünk, közben csináltunk képeket is, néha elkaptak szüleink 1-2 puszit is :) Jó barátnők lettünk, megbeszéltük, hogy legközelebb Domi jön az anyukájával, ami jövőhét végére esedékes :)
Itthon elég álmoska vagyok, mert még fennt vagyok, itt álldogálok Anya mellett, már letudtuk a fürcsit is. Fogmosás közben pedig észrevette Anya, hogy útnak indult a 3. fogacskám felül :) Nagy volt a meglepődés, meg persze az öröm :-)

Volt súlymérés is, de most csak Márkót mérte le a mama, engem Anya elfelejtett :) Szóval Márk 8220 gramm!! Jó nehéz már :-)

Képek a mai napunkról

6 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Sziasztok!
Bocsi a hanyagságunkért,most kicsit bekukkantottunk.
Hű,hogy mik történnek veletek.:o
Azért így vissza olvasva,mindennek meg van az oka látod,azok a fránya fogak.:SSS
Az Anyás korszak még el fog tartani egy darabig,de aztán fokozatosan csillapodik a dolog,megszünni sosem fog.:)))De azt hiszem ez kell is.:))
Nagyon szupi a széked,valószínű annál is a fogad okozza a bibit és nem a székkel van bajod.:)))
Reméljük hogy legközelebb hamarabb tudunk jönni.:))
Addig is millió pusza Nektek!!

Toto és Nyucka írta...

Tényleg jó barátnők vagytok, ahogy a kép is mutatja.
A fogacskához gratulálok, majd nálatok is eljön nemsokára az idő, amikor már csak saccolni fog tudni anyukád, hogy hány fogad is lehet,mert a fölsőket nevetéskor látni fogja, az alsót meg ha meg akarja nézni, észre fogja venni,milyen erős kis harapásod van :-) :-)
Puszillak:Tommy

Wiky írta...

Sziasztok!

Nnagyon édesek vagytok Domival a képeken!! ;-)
Gratula a meglepi fogadhoz! :-D Nekünk most nincs ilyen szerencsénk... :-( Anya azt se tudja hol akar kibújni... :p Mindenhol duzzadt az ínyem... :p :@

Pusza: Zsófi

E. Jucus írta...

Szijjasztok!
Gratula a fogacskához!!!
Jó az új séród Jucusom!!!Hiányzol ám...:(
Puszika

Livi írta...

Hát ezek a kislányok zabálnivalóan édesek!
Puszi
Bence és Livi

Tündi,Luca és Zsombi írta...

bocsánat,hogy rég jártunk erre,de apáztunk.Köszönjük a kedves szavakat,aranyosak vagytok!
Nagyin csini cipőket kaptatok! :) Márk meg ez igazi férfiú :) :) A kocsis képen olyanok vagytok,mint az ikrek! :)

Blogarchívum