2008. június 28., szombat

Dédipapiéknál

Délelőtt gondolt egyet Anya és felkocsikáztunk Gitta mamihoz. Kölcsönvettük ehhez persze Márkó bácsikám járgányát, mert miért ne :-) Tuti volt, aludtam végig, arra eszméltem később, hogy Anya csenget valahova. Mikor bementünk a mamihoz, én egyből a szőnyegre keveredtem, amit nem is bántam, másztam ezerrel :-) Később átmentünk a dédiékhez, mert most volt(tegnap) az egyszem dédipapim névnapja(meg még a másik bácsikámnak valamint a mezőcsáti papának is). Nagyon megörültek nekem/nekünk, amikor odaértünk hozzájuk. Nekik is megmutattam ám a tudományomat, és kaptam játszani egy színes macit, ami még Anyáé volt anno. Egyből letepertem :-) Villámlátogatásunknak a hasam vetett véget, ugyanis megéheztem, így irány vissza a mamilakba. Kajcsi után szundiztunk egyet Anyával, ami nagyon jól esett mindkettőnknek :-) Úgy körbepárnáztak, hogy esélyem nem volt a legurulásra. Pedig dobáltam magam rendesen álmomban, Anyát majdnem lelöktem mellőlem :P

Este 6-ra értünk haza, már nagyon várt a Mama, kint ült a padon, én pedig egyből az ölében találtam magam :-)

Jah és a nap híre! Míg távol voltunk, Márkó megfordult hasról hanyatt :-)





Ez a kis fehér tunika is az új ruhakollekciómból való :-)

2 megjegyzés:

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Gratulálunk Márk bácsikádnak az átforduláshoz neked pedig a mászáshoz! :) Szupi ügyik vagytok! :) A rucik meg nagyon nagyon csinik :) Mi boldog névnapot kívánunk a dédipapidnak utólag is :)
Puszi

E. Jucus írta...

Barátosnőm!!!
Ez a gyerek tényleg mászik :P
Nagyon drága,imádnivaló,alig várom,hogy megdögönyözzem egyszer végre!!!
Márknak gratula!!!Nagyon ügyike ő is!!!Lassan készen leszünk,és akkor több időm lesz mesin lenni!!!
Puszikálunk Benneteket,Éváékat is!

Blogarchívum