2008. május 31., szombat

Ma-ma


Sziasztok, ismételten jelentkezünk. Ma köszönteni voltuk a Tési-dombi (anya anyuja) Mamit. Tökjó neki, ma szülinapja van, 10 nap múlva meg névnapja, amikor én pontosan féléves leszek :P Úgyhogy talán én is kapok vmi ajándékot majd akkor :) Bár ma is kaptam, illetve már volt, csak ma adták rám életemben először... a SZOKNYÁT :) És képzeljétek el, nem huzogattam. Még... :)

Szóval gurultuk a kilométereket fel-le, jó meleg is volt nem mondom. Viszont a nap híre, hogy már 5-ször ettem, úgyhogy még 2 kaja simán belefér a napba :) Ügyes vagy Kislányom! (Anya)

virág
Mamival
a békámmal
már itthon


4 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Nagyon csinos a szoknyácskád!
És már copfod is van?!

Szép álmokat!

Hajni és Rebeka

Kata és Tommy írta...

Szia kicsilány:-)!
Úgy látom, Te napról napra csinibb és csinibb leszel.
Szoknyácska...hmmmmm....tetszik:-D
Nagyon édes vagy copfban. ( is )
Gondolom már akadnak hódolóid bőven.
Puszillak:Tommy

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Boldog szülinapot kívánunk a mamidnak! :) Csini vagy nagyon a szoknyácskában :)
Puszi

Bianka és Karina írta...

Először is elnézést kérünk,sajnos régen jártunk itt.
Viszont vissza olvastunk mindent.
Nagyon csini voltál a szoknyába,és a csicsád is tuti!Nagyon ügyi vagy ahogy rugózól!!
Bizony jó napjaid voltak a hőség ellenére.:)
Pusza!

Blogarchívum