2008. április 30., szerda

Védőnéni




Itt járt ma nálunk az új védődnénink. Anya beengedte miután csengetett, de csak nézett rá nagy szemekkel, mert valamiért azt hitte, hogy a postás :) Aztán leesett neki, miután bemutatkozott.. Beinvitálta Márkóék szobájába, ő fent volt, én nem, hihi :) Jól megnézte magának Márkunkat, azt mondta a hossza, mint egy 1 évesé, azigen, akkor rám mit mondana? :) Szóval a kecó is tökrendben, minden bababiztos. Még szép :) Érdeklődött felőlem is, hogy miket eszek, hát miket, tápot még mindig, meg tejpépet, rízspépet, gyümiket is ízlelgetem, és ma kaptam répát krumplival. Az jó, de mindent csak óvatosan! Persze!! De ugye mást nem kap?? Miért mit kapjak még? Mert volt már olyan, hogy ennyi idős bébit már pörivel etettek. Hogy miiiivel? Igen, sajnos ilyen is van, azt mondta. De ugye amit kap, azt nem cumisüvegből? Neeem, csakis kanállal, már nagyon ügyes. Hm, ez tény :P Viszont ma azt a fini ebédet csakis cumisüvegből bírtam megenni, annyira folyott. Van egy kinyírt cumim, kicsit jobban bevágta nekem Anya a luknál, és szépen folydogált lefelé a torkomon a hami. Csoda hogy fél perc alatt jóllaktam? Jóvanna, most ilyenem volt :)




Blogarchívum