2008. április 30., szerda

Bográcsoztunk



A mai nap volt az első alkalom arra, hogy felavassuk a kertünket :) Apa és még 2 haverja főztek ebédre, méghozzá bográcsban :) Tökjó volt, ébredés után én is kimentem Anyával nézelődni, de Szivák bácsi kezeiben kötöttem ki :) Tökjól elvoltam, utána pedig a szomszéd libáit nézegettük. Képzeljétek, van egy idegbeteg liba, majdnem nekünk jött, úgy fújt ránk, mint az eszeveszett, még jó, hogy köztünk volt a kerítés :) Aztán elnyomott a friss levegő, mentem a babakocsiba aludni. Míg pihiztem, vágták a füvet az ősök, közben elkészült a fincsi pöri. Pont mire végzett Anya a hamival, már keltem is, hisz' én is éhes voltam :) Kajcsi után kis játék, aztán újból az udvaron landoltam, de alvás nem volt, csak bámészkodás a gyepen, meg orgona szimatolás :) Sajnos történt délután egy kisebb baleset, a teli orromat próbálta Anya kipucolni, de mivel már nagyon fáradt voltam, kapálóztam és orrvérzés lett a vége :( Mindenki sírt, én a legjobban :(:(( Soha többet nem nyúlok az orrába )Aztán a nagy vígasztalás közepette bealudtam Anyán, el is mentünk sétizni kicsit. Vidáman ébredtem, itthon már gyakoroltam a fordulás minden verzióját. A nagyágyon még tökéletesíteni kell a hasról való hanyattra érkezést, de nem adom fel :) Tegnap elkummantottam a fürcsit, már kidőltem fél 6-kor délután és ma reggel 6-ig durmoltam :) Mint, ha tudtam volna, hogy nincs melegvíz :) Ma sajna nem úsztam meg, bár szeretem, már a habot is lesem :)






Blogarchívum