2010. január 18., hétfő

Blog díj

Lajkó Zsófiéktól kaptuk :) Ezer köszi érte :)
Azért nem másolom ki, mert itt díszeleg jobb oldalon :)
Kell magamról írni 7 dolgot. Hát rajta :)
1. Egyre büszkébb vagyok a kislányunkra, nagyon sokat fejlődött :) Imádom, amikor beszél, és csak mondja-mondja, és néha csak én értem, amit mond :)
2. Utálok beteg lenni, most is az vagyok, és nem tudok normálisan odafigyelni semmire, elfogy a türelmem és húúú.. szóval sz@r nagyon nah...
3. Szeretek aludni nagyon :)
4. Szeretek pakolni-rámolni, de ha már egy nap 20-szor kell, azt nem...
5. Terveim között van egy kozmetikus suli elvégzése :)
6. A blogot addig fogom írni, amíg illik a csemetékhez, és amíg természetesen van kedvem :)
7. Nagyon nehéz 7 dolgot írni magamról, de legutolsó legyen a másik legfontosabb. Febr.4-én leszünk 5 évesek a Szerelmemmel, és romantikus wellness hétvégére vágyunk :) Remélem összejön :)

Küldjük a díjat:
Lucáéknak
Nóriéknak
Bius és Karináéknak
Milánéknak
Jucuséknak
meg aki szeretné megcsinálni :D

Képek a köv. bejegyzésben hamarosan :)

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum