2009. november 16., hétfő

Boldog napok :)

Dehogynem jövünk :) Ki mondta ezt? :-)
Képzeljétek el, a Drágám meglepett minket csütörtök hajnalban :) Mondjuk a meglepetés tőle nem újdonság, de nekem most az volt, mert igyekeztek előttem jól eltitkolni, ami ugye sikerült is :) Úgyhogy nagyon boldog voltam, még a napocska is kisütött reggelre :)))))
Corika is előbb tudta meg Apukája hazajövetelét, mert amint belépett az ajtón, felkelt :))
Reggel jött a szokásos, dobálás, Apán lovaglás, meg természetesen a bújás ezerrel, Anya részéről is :P
Mivel általában keverem a napokat, így csak azt tudom leírni mi történt velünk, hogy mikor az most nem számít :D A lényeg, hogy csodálatos hétvégét töltöttünk együtt :) Volt, hogy hármasban sétálgattunk a városban és vásárolgattunk, vagy éppen az udvaron múlattuk az időt, de nagyobb részben leginkább most kettőnkkel, egymással foglalkoztunk :) Lefoglaltunk egy édes kis panziót is péntek estére, és mama volt a babysitter reggelig :))
Mikor hazaértünk reggel 9-re, kislánykánk boldogan vetette magát a karjainkba, Márkóval az élen :)
Közben azért a munkát sem hanyagoltuk el, Szerelmem is dolgozott egy fél napot, és én is sminkeltem, úgyhogy legjobban most Éva fáradt el ezen a kiadós hétvégén, mert hát 2 gyerek, az bizony 2 gyerek :)))
Sajnos hamar eljött a vasárnap és Apa visszautazott Münchenbe, de jó hír, hogy már csak 9 napot kell aludni, és újra láthatjuk Őt :)))
Képek kettőnkről most nem készültek, azokat inkább a szívemben őrzöm :) (L)
De szerintem ezek sem rosszak :)))
Az utolsó 8 db mai szerzemény :-)










1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Biztosan nagyon jót tett nektek a közös progi.:)))Mama meg majd kipiheni magát.:)))
Pusza!

Blogarchívum