2009. szeptember 4., péntek

Van egy kis problémám a böngészővel, többször teszi be a képeket, meg nem lehet őket sorrendbe tenni, szóval először is ezért is sorry.. :-)

A másik meg az, hogy itt vagyunk, igaz nem egészségesen most, de épen. 

Visszatérve az elmúlt hetekre, kiélveztük még a nyarat, voltak vendégeink, találkoztunk kisbarikkal, szóval nem unatkoztunk :) Apa is hazalátogatott 3-4 napra, csüngtünk is rajta megint :-) Csak sajnos hamar elment az a pár nap, és még nem tudni mikor jön pontosan legközelebb. 

Nah, terveztem, hogy megint sokat írok, de most leginkább azon vagyok, hogy végezzek, hamarosan kel Corika szerintem. Sajnos megbetegedtünk, pedig tavasz óta kutyabajunk se volt. Kezdődött Alexával, folytatta Márkó, aztán rá Cori, utána természetesen mi is összekapkodtuk Évával. Most ott tartunk, hogy kicsilányomnak ráhúzódott a fülére.. :(

Pedig van orrszívás ezerrel, mondjuk utál is érte :D

Márkó már gyógyulgat, Évának hamar elmúlt, én meg még szenvedek.. hát ez van :-)

Csak Corika is lenne már jobban! Délre viszem a doktornénihez, ill ahogy odaérünk, mert még alszik. Kimerült szegényem, éjszakáztunk :( 

Majd jelentkezem!

Szebb napokat :)

3 megjegyzés:

Wiky írta...

Szuperek a képek! Nagyon nőnek ezek a lurkók... :o

Pusza

Bianka és Karina írta...

Hamar elkezdtétek ezt a betegeskedést.:PPP:(((
Én is rettegek,hogy megint kezdődik.:PPP
Jobbulást mindannyiótoknak.:))

Pusza!

Kata és Tommy írta...

Nagyon sajnálom a betegeskedéseteket. Már el is küldtük a gyógypusziainkat.
Remélem gyorsan fog hatni s akkor megint mehet az ősök szekálása ezerrel :-))))
Puszi:Tommy

Blogarchívum