2009. június 7., vasárnap

Minden tuti :)

Péntek este
(mikor utoljára írtam ide)
a Drágám felhívott, hogy sajnos nem tud majd netezni, de a fizu megvan, szombaton rárakja a kártyára, és szombat este találkozunk itthon. Kicsivel később lett gyanús, amiket mondott, mondtam is Évának, hogy ezek a fiúk átvágnak minket, figyeld meg hajnalban hazajönnek, de ez csak megérzés, lehet nem jön be... Gica barátnőm is ködösített egyfolytában (kösziiii :PPP), így már nem igen tudtam hovatenni a dolgokat, de annyit tudtam, hogy valami nem stimm. Szóval nekem lett igazam, hajnal 2-kor befutott a Drágám, Krisz hazahozta a kapuig :)))) Már nem lepődtem meg, mert ugye valahol éreztem :-)

Reggel a kicsilányunk nagyon örült apukájának, ő is tudta, hogy jön haza, és amikor meglátta, olyan öröm volt a szemében, hogy leírhatatlan :) Azóta folyton apa körül lebzsel, olyan kis drága :P Márkó sem lepődött meg, felismerte a bátyuskáját. Kaptunk sok-sok csokit, ruhát én pedig egy cuki kis LV táskát :-) Tisztára beleszerettem :P

Igyekszünk minden percet kihasználni, hogy együtt legyen a család, bár tegnap este kicsikét turnéztunk, jól is esett végre kimozdulni a férjemmel.
Reggel 9-kor kászálódtunk ki az ágyból, a gyerekek addigra javában játszottak az udvaron.

Dvd-ztünk, lustiztunk, majd másfél órás taxis keresés után sikerült kijutnunk Bántára a dédihez, onnan pedig anyumhoz. Mindegyik mamánál jól érezte magát a csajszink, Márkó is nagyon elvolt Bántán, sokat cicázott :) Sajnos szinte egész nap zuhogott, így a séta elmaradt. Kicsim kapott szülinapi(pótló)tortát anyukámtól, meg egy üveg Jégert:P

Este hamar kidőltek a lurkók :P
Sajnos holnap délelőtt temetésre megy a férjem a hugával, meghalt egy közeli rokonuk :S
Aztán majd kitaláljuk a nap további részét..

Egy darabig most ne várjatok :))

2 megjegyzés:

Reni írta...

:)

Kata és Tommy írta...

Nagyon jó apázást Cori!
Várunk majd vissza titeket élménybeszámolóval.
Puszi:Tommy

Blogarchívum