2009. május 30., szombat

Boldog Születésnapot, Anyusom :)



"Születésnapodon nem mondhatok egyebet,
Csak annyit, hogy az isten áldja meg mind a két kezedet.
Köszönöm amiért annyi jót teszel,
Köszönöm, hogy vagy és még sokáig leszel.
Nélküled a világ szegényebb lenne,
S talán én, a gyerek, nem is lennék benne.
Köszönet az égnek, s az isteni csodának,
Azért, hogy én mondhatlak az édesanyámnak."
Nagyon Szeretünk!
Puszil, Kisunokád, Corika
Lánykád, Jucus és Rajmi
Éva, Alexa, Márk
A mai napom(mármint szombati) piszok jól sikerült, 7 sminkem volt reggel 8-tól du 4-ig, így kész vagyok.. :-) Ezalatt pedig Kislánykám nagyon jó csajszi volt, semmi hiszti a mamának és tökügyesen is evett. Este anyázni akart, persze hagytam, hisz' szinte egész nap nélkülözött a Drágám. Nehezen, de elaludt :) Engem meg most tuti nem kell altatni :P
Holnap jövök frissebben, összeszedetten és természetesen még több képpel!
Szép hétvégét:)

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum