2009. március 4., szerda


Szijja Szivem!
Ma nagyon gyorsak voltunk, meg ügyesek :) Már 8 után elindultunk a városba, és 10-re itthon is voltunk. Gyerkőceink ismételten bealudtak hazafelé a kocsiban :) Igaz eléggé furi itthon az idő, mert reggel, amikor átmentem a Lorkába zsemléért, akkor még nem fáztam, amikor meg mentünk fel babakocsival, már hűvösebb volt :S Így kicsikét fagyoskodtunk, de a lurkók azért jól fel voltak öltöztetve így is.
Mikor hazaértünk, gyors elkeztük anyud haját melírozni. Húú, mire kihúzkodtam a tincseket... Nagy meló volt, de összejött, és pont felébredt a kicsi lánykánk, ahogy bekevertem a festéket. :-) Jó lett anyud sérója, már csak hétfőn levágja a Szabi neki, és újra a régi mama lesz :-) én meg szerintem jövőhéttől elkezdek járni szolizni :-) Ki fog tartani nyárig a bérlet, tuti :-D
Kislánykánk amúgy tegnap olyan jól vacsizott, el is felejtettem írni. Mindig kimegy valami a fejemből :S Vettünk ilyen aszpikos sonkás-uborkás rudat (amit utálsz szintén :D) és megkósoltattam vele. Karikáztam le hozzá retket, meg kis kenyérkét adtam mellé. Megette mindet! :-) A reggeli is hasonlóképp működött :) Ma már nem volt fosi, úgy látszik, hogy a Smecta, meg Normaflore hatott. Mondjuk muszáj is tuningolni ennyi hasmenés után az immunrendszerüket.
Jaj Drágám, ezt a nőt meg fogod zabálni, ha hazajössz, olyan sokat nőtt, és ügyesedett :-) Csináltam ma is egy vidit, majd láthatod, hogy mennyi mindent megért (utolsón). Meg persze az öcsikéd is :-) Nála most lehet a szeparációs szorongás, mert teljesen rá van cuppanva az anyujára :-) Reméljük azért hamarosan ez alábbhagy.. :D
Nagyon várlak ám már haza :-)
SZERETLEK




1 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Napról napra szebbek vagytok!
Apa teljesen el fog csodálkozni milyen ügyes nagy gyerekek lettetek.
Puszi:Tommy

Blogarchívum