2009. március 7., szombat

Szijja Egyetlenem!
Mégsem mentünk világgá, mert javult a helyzet :-)
Jó sokáig aludtak a gyerkőcök ma, meg én is :-) Mintha elszállt volna minden hiszti, biztosan ez a hülye szél volt az okozója.
Délelőtt megjártam a várost ismét. Hát persze, hogy elkapott a zuhi... Még jó, hogy busszal mentem, és taxival jöttem. Muszáj volt, éhesek voltak a lurkók. Majdnem az összes taxist ismerem már :D
Nemrég mentek el a favágók is :-D Igaz, most csak lejöttek látogatóba, mert siettek melózni. Megkávéztattam őket, ahogy szoktam, kicsit dumáltunk, aztán léptek. Corika hogy örült a keresztapujának, látnod kellett volna! :-)
Márk már teljesen jól van, a kaki is okay, és hőemelkedése sincs már. Úgyhogy meggyógyultak :) Orvos nélkül :-)
Most alszanak, sajna ma nem lesz séta, mert pokoli idő van kint :S
Jövőhéten új játékokat kapnak, már alig várom, hogy megvegyük :-)
Még lehet írok este..
SZERETLEK
Jaaaa, és
már csak 9 nap!!! :-)




A NAGY LEBUKÁS! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum