2009. március 22., vasárnap

Semmi nem jó

Szombaton elmentünk mi is Márkóékkal az ügyeletre. Sajnos Cori egyre csúnyábban köhögött, Éva is mondta, hogy mutassam meg inkább.

Az éjszakánk amúgy is borzalmas volt, éjféltől rítt, odavettem magunk mellé, hmm nem kellett volna... Soha többé, ez a nő még makk egészségesen is úgy alszik hogy én nem tudok mellette 1 percet sem pihenni, forgolódik, rúg.. Hát még betegen.. Keresztbe feküdt az ágyon, Apa majdnem ráfeküdt egyszer, gyors szóltam is neki, hogy vigyázzon, mert ott a Cori. Le is fotóztam ezt, hajnali 3-kor...
Úgyhogy katasztrófa az egész csaj, én többet nem alszok vele együtt, az TUTI.

Dokinál: A folyosón tök okay volt minden, de amikor bementünk, és rátettem az asztalra, és elkezdtem vetkőztetni, és hozzáért a doktornő....... húúú :S Komoly volt a helyzet nagyon... Diagnózis: enyhe hörghurut, ha rosszabbodna, szerdán vár vissza tüdőröntgenre. Márkó pedig már javul..
Ma:Belázasodott, nagyon csúnya a köhögése, enni még annyit sem eszik, amennyi a kevésnek megfelel.. Délben evett répát, meg sajtot! Hurrá! Ki is hányta... :(

Láz feljebb ment, úgyhogy benne van most egy halom gyógyszer, kúp, Nurofen, köptető, bár az utóbbi csak délutáni. Jah meg Normaflore, amitől elvileg nem kéne görcsölnie... Nemtom már mi mitől van. A kakaót mindenesetre tolom belé, hogy legalább az legyen a pici gyomrában a gyógyszeren kívül. De mégha enné a narancsot.. az sem kellett neki, pedig a kedvence. A porszívó most a legjobb barát nah meg az 1-es számú közellenség.

Köhögni sem merek már, vagy épp orrot fújni, mert ráadásul mindenre nyüszög, sír, öhö-öhö.. Főleg amióta ideültem a géphez. Elegem van....De nem fogom kivenni az ágyából, nem nem...

Szép éjszakám lesz, pedig nekem sem ártana pihenni....






6 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Jobbulást Drágáim...jól bekaptátok...szerintem rám is ez a sors vár,mert az Anyám nagyon göthös,reggelre be is lázasodott...háát szerintem tuti,hogy elkapom...pláne,hogy megint vele alszom...:S
Millió puszi Nektek,gyógyulgassatok,menek a gyógypuszik:)

Marietta írta...

Jobbulást kívánunk nektek. Sikerült jól beleesnetek.:(
Küldünk nektek sok sok gyógypuszit.
Puszi nektek Milán és Marietta

Wiky írta...

Hát szép kis hétvége... :p

Reméljük a lurkók 1000* jobban vannak mára!!! Küldjük a milliónyi gyógypuszit!!!

Jobbulást manók! ;-)

Pusza: Zsófi és Viki

Eszti írta...

Jobbulást kívánunk,mennek a gyógypuszák!Megint jól bekaptátok!:-(

Ildi írta...

Jobbulást kívánunk! Nem semmi nyavalyát szedtetek össze ti is! Sok-sok gyógypuszi!

Rebeka és Annabella írta...

Nekünk is volt "szerencsénk" egy hörghuruton átesni, pont 1 éves volt Rebeka. Nem kívánom vissza azokat a napokat...

Nézzetek be hozzánk, mert játék vár rátok!
Corinak mielőbbi gyógyulást!
Írd oda légy szíves Rebeka neve mellé Annabelláét is! Köszi!

Blogarchívum