2009. március 14., szombat

Kész átverés :-)


Tegnap este elkezdtem készülődni, kitakarítottam a sminktáskámat, utána pedig megcsináltam a körmömet szép franciára, csillogó kövesre. Időm volt, mint a tenger, mert Corika már korán elaludt, nekem pedig fél 12-ig ébren kellett maradnom, mondván, hogy Apa hív, amikor megérkezik Liverpoolba. Szegénykém 12 órás vonatozás után biztosan hulla lesz...

Mikor végeztem nagyjából a körmömmel, gondoltam netezek kicsit, úgyis szárad addig, aztán lefényezem. Váltottam 2 mondatot az egyik kismamával, aztán iszonyú hangos kopogásra lettem figyelmes. A bejárati ajtó kisablakát verték.. Majd besz@rtam, mert eszembe jutott, hogy a kapu pedig zárva van.. Megkérdeztem ki az, mire megszólalt, hogy kérem, nyissa ki az ablakot.. Aha persze, dehogy nyitom.. Jólvan, várjon! Gyors berohantam Évához, felkelteni, hogy valaki be akar jönni, én ki nem nyitom az ablakot. Éva kitántorgott, megkérdezte ő is ki van ott.. Majd kinyitotta az ablakot, de alig látott. Én már addigra totál be voltam rezelve... Aztán anyósom rámnézett: Te hülye, ez a Rajmi! :DDDD
Így vert át harmadszorra is angliai hazajövetelével a Drága Szerelmem... :-)

Volt aztán nagy összeborulás, csóközön, nah meg úútállak :DD
Előpakolta, hogy miket vett a 2 kis gyerkőcnek, hát haláli édes ruhácskákat kaptak! Benézett a kicsilányunkhoz, megsimizte, alig várta, hogy esetleg felébredjen, de mondtam neki, hogy utána nehezebb visszaaltatni, majd reggel találkoznak :-) Alig várta.

Később elnéztünk a városba, beültünk egy pohár bor kíséretében beszélgetni valahova. Még mindig hihetetlen volt számomra ez az egész :-)
Reggel a kislányunk, mikor elkezdett mozgolódni, Apa már tűkön ült :-) Felhúztam a redőnyt, és szóltam neki, hogy nah ki van az ágyban? :-) Csak nézte mereven, meg sem szólalt. Aztán kivettem, odavittem Apához, közben már vigyorgott rá, de még mindig tartózkodó volt. Sokáig szemeztek egymással, végül beadta a csaj a derekát :-))
Márkó is nagyon elvolt vele, nem volt semmi sírdogálás nála sem :-) Nem tévesztették szem elől egy percre sem, zuhanyozni sem hagyták. Belekóstolt a Szivem a jóba :-D

Délben nekem mennem kellett sminkelni, Corika pont elaludt. Míg dolgoztam, Rajmi elment Corival Bántára meglepni a dédit :-) Hát meglepődött rendesen :-) Mire hazaértem, pont ők is akkor értek vissza a kocsival :-)
Nagyon sokat játszottak ma Apa és Lánya, és nagyon elvoltak egymással. Örülök nagyon, és boldog vagyok :-)
Este felpróbáljuk a kisruhákat :-)
Köszönöm mindenkinek a sok-sok kitartós üzit :-) Úgy néz ki 1-2 hetet lesz itthon Apa, még meglátjuk, hogy lesz. Már beszéltünk a nyárról, Horváthországról, Balcsiról, bízunk benne, hogy mindent megtudunk valósítani majd. Persze ehhez sokat kell nélkülöznünk Őt. De a lényeg most, hogy itt van újra Velünk!!


10 megjegyzés:

Marietta írta...

Nem semmi apucitok van. :) De jó hogy hazajött:):) Elhiszem hogy nagy az öröm. :)
Puszi nektek :)
Marietta

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy együtt van a család!:)))
Szuper hétvégétek lesz,100%!!!;)))
Puszika!!!

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Jajj,de jó,hogy egy kis ideig megint együtt lehettek! :)
Használjatok ki minden egyes napot! :)
Puszi

Eszti írta...

Hú de jó!:-)
Ez ám a meglepetés!:-)
Használjátok ki az otthon töltött idő minden percét!:-)
Puszi!

Ildi írta...

Micsoda kellemes meglepetés!
Élezzétek ki minden percét az együttlétnek! Puszika!

Ildi írta...

bocsi, élvezzétek

Eszti írta...

Tőlünk is kaptatok egy díjat!
Kukk be!:-)

Bogár és Gerti írta...

Micsoda boldogság lehetett :) Kis híján bőgni kezdtem :$
Puszi

E. Jucus írta...

:))))))
Akkor most nagy a boldogság...Örülök Nektek!!! Millió puszika!
Ja közben sikerült a díjat kitennem :D

Wiky írta...

No, nem semmi meglepi! :o

Örülünk nektek!! Sok-sok boldog percet!!

Pusza: Zsófiék

Blogarchívum