2009. március 2., hétfő

Apa, gyógyulj meg!

Édesem, reméljük, hogy meggyógyulsz hamar!!! Pihenj, már amennyit tudsz, és igyál sok-sok folyadékot! Ha ott lennék, én meggyógyítanálak egyből ;-) :P
Egyébként a kisöcséd gyógyulgat, hál'Istennek! Csak most meg Corinál volt egy esti fosi, és ez eléggé idegesít :S A Smectás kakaót bevedelte amúgy, remélem reggelre nem lesz semmi..
Ma nagyon jó gyerekeink voltak, nem volt vizezés :D Csak egy szárító borulás, de nem vészes. Corika mostanában a székét átcipeli a mama szobájába :-) Haláli a csajszi :-) Jaaa és ha hozzá mer nyúlni valaki is, megy a sírás :-) Nagyon ragaszkodik ahhoz a székhez, bár általában mindenhez :-)
Délután megkértem, hogy hozzon pelust, mert tisztába kell tennem. Fúúú, rohant is a pelenkákhoz, leverte mindet, kiszedte őket a csomagból, és közben rohangászott velük :-) Gyors meg is örökítettem :P
Voltunk ma délután játszóterezni. Élvezték nagyon :-) Én meg igyekeztem megszabadulni a hülye migrénemtől, ami tegnap délután óta kínoz... 5 Aspirin kellett azért hozzá összesen, hogy úgy ahogy jól vagyok most. Úúúútálom :S Ez amúgy azóta van, amióta teherbe estem ezzel a kis Bestiával :-) Hiába, öregszem, mindig van valami nyavalyám :D
Jaj Szivem, ha hazajössz, de jó is lesz! Annyi tervem van :-) Hogy ide-oda elmegyünk majd 3-asban meg persze kettesben is :-) Nem is mondtam, Húsvétra lesznek ám nyuszikáink, anyuéktól kapnak a gyerkőcök :-) Csak a Kírán kell majd tartani a szemünket, nehogy megdögönyözze őket :D
Corika olyan jól eszik mostanában, öröm őt etetni, meg öröm főzni neki :-) Imádja a husikát! Nem is az anyjára ütött :-) én gyerekként nem ettem meg a husit, mindig azt mondtam anyunak, hogy fúúúj, rágós! :-)
Amúgy ma megkóstolta a csokis nápolyit :-) Mit mondjak, nagyon bejött neki :P
Ha hazaérsz, betermelek Neked mindenféle fini csokival, okay? :-) Úgyis mindig Te eszed meg őket :D
És persze sok-sok husis kajcsival várunk majd haza :-)
Gyógyulj meg Szerelmem!!!



Millió csók








1 megjegyzés:

Ildi írta...

Sziasztok!
Jobbulást kívánunk Apának!
Aranyosak a képed, a fejlécben lévő különösen cuki.:)Jó éjt!

Blogarchívum