2009. február 3., kedd

A napokban történtek

Drága Szerelmem!

Próbálom mindig elküldeni a képeket Neked, amikor éppen lusta vagyok blogot írni :P Úgyhogy ezeket a képeket már láthattad valahol, de a naplót sem szeretném elhanyagolni :S :-)

Szóval jól elolvadt az a rengeteg hó. Elmaradt a hóember építés is, pedig úgy szerettem volna Corit meglepni reggelre. Éva mondta, hogy olyan hidegben este már ne kezdjek bele, meg hát hülyének is néznek este 10-kor, hogy hóembert építek :D Mondjuk lehet igaza volt :DDDD
Majd legközelebb, de akkor már beavatom Corikát is :-)

Mostanában nagyon elvannak ám a lurkók a babakocsiban, képzeld! Tegnap is nézelődtek jókat, amikor a városban voltunk, aztán hazafele persze aludtak, amit én nem szeretek, mert jobb, ha a saját ágyában alszik itthon, normálisan. Mivel ma szakadt az eső, nem is tudtunk felmenni velük, mire meg elállt, elaludt a csajunk. Úgyhogy egyedül indultam útnak, de nem volt sok kedvem, valljuk be. Tiszta depi voltam ma, még szerencse, hogy sikerült hoznom mindent a boltból, igaz, 3-szor rákérdeztem anyudtól a dolgokra... :-)

Márkónak kibújt tegnap a 8. foga!!! És nagyon gyorsan jött ki neki ez az uccsó kettő! Corikának is fájdogál az ínye alul, úgy vettem észre. Adni is akartam neki éjszakára Nurofent. Hát nem elfelejtettem... No comment :S

Úgy néz ki, hogy a koszmó eltávolítási-hadművelet alakul :-) Zavarja is rendesen, hogy olajos a haja! Este mondom neki, hogy:-Corika, megyünk fürcsizni. -Erre ő húzkodja a haját :-D

Jah és ezek a kis bestiák egész nap Alexa ágyán virgonckodnak, ma le is esett Corika, beütötte hátul a kis buksiját :( De szerencsére megnyugodott, mert borzasztóan sírt. Márk meg párszor pofára esett :S szóval amúgy is estek-keltek ma, nem tudom mi volt :(
Jah és az öcsikéd is fel tud már mászni anyud ágyára :D

Remélem a héten megtudod, hogy mikor jössz :-) Jah meg, hogy odaér a csomid! Nem szeretném, hogy elvesszen belőle semmi! Pláne a gyűrű :-) És próbáld meg nem eltörni meló közben, majd max én a következő szülésnél :DD

Nagyon Szeretlek, és Iszonyatosan Hiányzol!!!!!!!

Most pedig a képek, (vidi legközelebb, mert nyöszörög a bébink..)

1 megjegyzés:

Wiky írta...

Gratula az új fogacskához Márknak!!! :-D No meg az ágyra mászáshoz!! ;-)

Cori! Az olajos haj tényleg szörnyű!! Viszont nekem segített! No meg anya kicsit ritkábbra vette a hajmosásom, amit én annyira nem is bánok!!! ( Ez egy héten 1*-i alkalmat jelent).

Pusza: Zsófi és Viki

Blogarchívum