2009. február 22., vasárnap

Hétvége

Szijja Egyetlenem!


Ez a hétvége nem volt semmi, de gondolom Te is jól elfáradtál a melóban,pláne még a nagy utazás is.. :S Sebaj, nemsokára mehettek vissza Liverpoolba :-)

Képzelheted itthon mi volt :S Corika nagyon odavan.. Lángvörös a popsija, és az a kenőcs, amit kaptam égésre, szart sem ér.. Tegnap nappal sem aludt nagyon, mert ahogy betettem az ágyba, elkezdett sírni. Este meg.... Ugyebár voltam sminkelni, és mire hazaértem, képzeld anyud megfürdette mind2 lurkót,, vacsiztak és ágybatette őket. Biztosan unatkozott, mondtam neki :DD De sajna felébredt mindkettő, Corika keservesen sírt, Márkó szintén zenész... Márk úgy ahogy elaludt, de Corika nem nyugodott meg, bármennyire is vígasztaltam, utána pedig a mamát kérte. És mama eldajkálta!!!! Közel fél éve nem volt dajkálva, csak azért írtam ennyi felkiáltójelet... Nagy nehezen de elaludt. Éjszaka nem volt fent.
Reggel full kómásan ébredtem, csajszikánk már mondta a magáét... Nem volt jó napja :( De azért voltunk tátában az udvaron, azt élvezte. Meg itt volt Atika, csak úgy bújt hozzá. Gyöngyiék is lelátogattak, hallgatózott a pocaknál, meg produkálta magát nekik természetesen :-) De sokszor sírdogált :(Úgyhogy miután kislányunk szinte átüvöltötte az egész napot, estére már annyira kínlódott szegényem, hogy rohantam az ügyeletes gyógyszertárba, ami legnagyobb szerencsénkre nálunk volt! És csodák csodájára, kaptam olyan hámosító pasztát..!! A csajszi is tök rendes volt, még ügyeleti díjat sem számolt fel. Úgyhogy gyors be is kentem vele a bébink popóját, most már biztosan leviszi a duzzanatot. Ez már első alkalomkor csodákra képes, akit érdekel, szívesen megmondom a nevét. :-)

Úgyhogy viszonylag hamar elaludt. Holnapra remélem már minden okay lesz.

Szeretlek, és borzasztóan hiányzol... :(

Látszik, hogy PASI-ból van :-)

3 megjegyzés:

Eszti írta...

Hú Cory!Jól elrendeződött a popód sorsa!Reméljük Anya a "csodakence" tényleg csodákra képes és holnap már nem lesz semmi gáz,nyugis napotok lesz!?
Sok-sok puszi nektek!

Ildi írta...

Reméljük rendbe jön hamar a popsid.
Édesek vagytok a képeken!Nyugis, szép napot!

Wiky írta...

Sziasztok!!

Reméljük, jobban van Cori popója! Sajna együtt érzünk veletek. 2 hete fisi-fosi a helyzet Zsófinál is. :-( Judit. Megmondanád a csodakrém nevét nekem? Bár még nem vészes a helyzet, de jobb idejében felkészülni...

Egyébként, azt hiszem még nem is mondtam, hogy szuper lett a hajad!! Nagyon jól áll. :-D :-D ( Én nem voltam ennyire bátor... :p )

Köszi a háttér dícséretet, de sztem még mindig nem az igazi. :p :-)

Még keresem a tökéleteset, de egyenlőre marad...

Szép napot nektek!!

Pusza: Viki & Zsóca

Blogarchívum