2009. február 1., vasárnap

Havas hétvége


Drága Apa!

Kár, hogy nem láthatod ezt a nagy havat, ami nálunk van :( :-)
Gyönyörű hófehér lett minden!
Próbálom Neked valahogy kárpótolni ezekkel a felvételekkel
( bár tudom, nem az igazi)

Ez fogadott, amikor reggel kinéztem az ablakunkon
Meg ez
Aztán délelőtt kimentünk a gyerkőcökkel :) Hááát, Corinak nem igazán nyerte el a tetszését, de azért kint voltunk kicsikét.
,
Anyu is lelátogatott, elcsaltam a Tescoba, mikor elaludtak a lurkók. Jól megszívtuk, mert azzal a sok szatyorral gyalog kellett hazajönnünk, ugyanis nem volt taxi :S :D
Mire hazaértem, felébredtek a kölkök :D
Alig várták már a rágcsálnivalót, nagyon elvoltak :)
Kicsit sötét :S
Délután(az előbb), már jobban bejött Kislányunknak a havas téma :-)
Márkó is nagyon élvezte :-)
Reméljük, hogy holnap is jóidő lesz, úgyis tervezzük, hogy megyünk a városba, meg neked is feladjuk a csomidat :-)
juuujjj mejdnem elfelejtettem! Corika tegnap óta annyit dumál! Tudod azt mondtam, hogy fürcsi után épp ecsetelte nekem a zoknifelvételt, de ma is sokat gagyog össze-vissza :-) Megzabálom :-)
Remélem tetszenek a felvételek, majd csinálunk holnap is :-)
Szeretlek és hiányzol! (K) (L)És olyan jó tudni, hogy már ebben a hónapban láthatlak végre! :-)
(A Drágám febr. végén hazaugrik :-))

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:( Nálatok is betemetett a nagy hó, erdőt mezőt rétet... :( Itt meg minden feketén virít :(
Puszi

andi írta...

sziasztok!
örülök, hogy hozzátok is oda ért a hó:)
nálunk is van megint:)
Bogi is imád szánkózni, kint lenni a hóban!

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Írigykedünk a hó miatt! :) :) Bezzeg itt semmi nincs :( :(
Akkor együtt számolhatunk vissza!Jajj de jó :)

Blogarchívum