2009. január 9., péntek

Valami elkezdődött :-)

Valami fantasztikusan jó dolog történt ma! Márkó belepisilt a bilibe!!!! :-) Először úgy volt, hogy nekem veszi elő Anya, de én inkább az ágyra csurgattam, másodpercek kellettek volna hozzá... No mindegy, majd legközelebb :-) Aztán Bácsikám ráült először ruhában, majd letolt gatyóval is, és közben bíbelődött valamivel, tök ügyesen ücsörgött rajta. Mígnem belepisilt!!! Nagggyon megdícsértük :-) Nekem van a legügyesebb és legmenőbb Bácsikám ;)
Tegnap pedig Én voltam ügyes, elsétáltam Anyával gyalog a boltba :-) Persze nem végig sétáltam, mert volt ám "Anyacipejjééé" (ezt egy kislánytól hallottam a városban, mikor várandós voltam még Corikával-Anya). De nagyon jó volt sétálni, oda, meg visszafelé is. Mikor megláttam egy nénit jönni szembe, nagyon megörültem neki, azt hittem ismerős :-) Aztán udvaroztunk is, meg Kíráztunk. Nagyon szeretek kint lenni, alig akarok bejönni. Ma pedig Beniékkel megyünk, Anya letett alukálni, míg Beni is alszik otthon, aztán felkerekedünk :-) Én már ebéd előtt menni akartam a kis hátizsákommal, már toporogtam az ajtóban, amikor mondta Anya, hogy megyünk a boltba :-)

Most nagyon szép idő van, használjátok ki Ti is :-)

puszi és kellemes hétvégét

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum