2009. január 21., szerda

Szia Drágám!
Képzeld, Corika már reggel, nekem inkább hajnali fél 5-kor csicsergett :S :D Képzelheted, hogy örültem neki, és hogy néztem ki... Alig bírtam magamhoz térni, de anyud besegített, hogy meg tudjak kávézni. Igaz én saram, mert majdnem 1-kor feküdtem le. HcK még akkor is csinálta a laptopot, vele értekeztem :) Remélem sikerül meggyógyítania :)
Délelőtt elmentünk a Lorkába Corival. Gyalog :-) És végig sétált, képzeld! Énekelgettem neki a boltig, és ő is cserregett, tök édi volt! Visszafele már cipeltem, mert elfáradt, bár el is hiszem :-) Most aludt el nemrég(11:30 van most nálunk). Tejcivel alszik mostanában, képzeld. Este még teával. Sírdogált ma, babusgatni kellett. Remélem nem lesz beteg. Anyumhoz meg nem mentünk, mert délelőttös. De beszéltem vele, estére már többet tudunk mondani :-)
Nah, kislányunk ki is aludta magát... :-))))

Tegnap esti és mai képek, most nincs sok, de majd csinálok megint videót Neked du :)

Nagyon Szeretünk, Hiányzol! Este beszélünk, csók :-)

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum