2009. január 26., hétfő

Nagyon hosszú, de annál jobb nap :-)

Szijja Életem!
Kezdem azzal először is, kislánykánk most (nálunk este 18 óra) fog felébredni, úgyhogy érdekes este elé nézünk... :DDDD
Voltunk fent anyumnál, szinte az egész napot ott töltöttük, délelőtt 11 -re értünk fel, és du 4-re értünk haza. Corika egy tünemény volt, annyi, de annyi képet csináltam Neked!!!! Sőt, videókat is :-)
Voltak át a dédiék is, mondta rájuk, hogy 'dé' :-) ez majd hallható a videón is, bár közben ők is beszélnek folyamatosan, de azért kivehető :-)
Azt hittem, hogy míg felérünk anyumhoz, elalszik a kocsiban, de tévedtem már megint, úgyhogy végig zsiványkodott, magyarázott a maminál, meg evett-ivott :-) Sétáltunk a Tábormező u-ban tudod, ahol anno laktam. Az utca végén lévő lépcsőház annyira megtetszett neki, hogy kívül a kapucsengőnél a 2 fal közt mászkált oda-vissza, beállt a sarokba és bambult, miközben vigyorgott :-) Nagyon sokat ment ma! Délután 3 óra fele beraktam a kocsiba, mert már muszáj volt pihennie. 10 métert se mentünk, már szunyókált. Mikor hazaértünk, aludt kint az udvaron is, majd behoztam, mert megébredt, de gyors levetkőztettem, tea és beraktam az ágyikójába.
Ma, hogy nem ivott tejcit, egyből lecsökkent a kaksi száma..

Most már este 3/4 10 van, 9 után aludt el a Drágánk, ne tudd meg milyen éhes volt, amikor felébredt :-) Jah pont hívtál, akkor tudod :-)
Márkó ma egész nap ment, képzeld :-) Jaa és a másik legújabb hír, hogy Zsuzskának is kisfia lesz! :-)

Holnap megyünk Márkóval az 1 éves tanácsadásra, persze mi megvárjuk őket kint, sétálunk majd addig a remélhetőleg szép időben.
Apropó Márkó, most hallom, hogy nagyon sír.. :( Szerintem alaposan elfáradhatott.
Nah teszem a csodafotókat, aztán hívlak is :-)

Szeretlek Nagyon és Hiányzol!!!!

Csók: Béjbid :)

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum