2009. január 2., péntek

A mai nap sem telt másképp, mint a többi. Reggeli után, indult azonnal a játék :) Igaz délelőtt alukáltam egy kicsit Márkóval, de délután már nem akartam. Legtöbbször cipeltettem magam, de ha Anya már nem akart, ott volt Apa, elvégre hadd használjam ki, amíg nem dolgozik ;-)
Az építőkockázás már nagyon megy, szeretek rombolni, és ha nem tudom egymásről leszedni a kis részeket, akkor durcis leszek :-) De ma ezt a tornyot raktam össze(ferde 2-es sárgától indul) :-)
Nagyon örültem, míg dolgoztam :)

Márkó is ott volt mellettem, de ő inkább mászkált, ha már ennyire belejött :-)

Mire gyertyája lesz, már szerintem kergetőzünk :-) Ma vettünk neki egy nagyon szép szabadidőt a szülinapjára, reméljük, hogy jó lesz rá. Jövőhéten jön meg :-)
A festést egyébként frankón megcsinálta Apa, csak mivel én már rongáltam is, így nem mutatunk egyelőre képet.... Pedig tényleg szép lett-anya.
Mindenkinek Kellemes Hétvégét, puszi

1 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagyon ügyes vagy Cori,szép lett a torony!:)))
És Márk,hát gratulállok,azt hiszem tényleg hamar elindulsz.:)))

Anya a szilveszter már csak ilyen,Mi sem éreztük jól magunkat.:PDe sebaj,pár Év a gyerkőcök mennek bulizni akkor már Mi is újra mulathatunk.:DDDD

Pusza!

Blogarchívum