2009. január 24., szombat

Hétvége

Szijja Drágám!

Képzeld ma hatalmasat sétáltunk a csajszinkkal. Felmentünk a Tési-dombra anyumhoz (mármint oda kocsival), aztán gyalog elmentünk a boltba is :-) Mindenki nagyon meglepődött Cori láttán :-)
A fejfájásom nem múlt ám, sőt éjjel is erra ébredtem, reggel meg már nagyon durva volt. Aztán hozott le a mamád vmi új gyógyszert, kifejezetten migrénre, sikeresen hatott. Anyutól is kaptunk azért, meg megint ellátott minket mindenféle jóval :-) Nagyon rendi :-) Haza is kísért minket, aztán megmutattam neki a videókat, míg aludt a baby kint a kocsiban.
Sajna így ma már csak este fog aludni, úgyhogy itt csücsül és sikítozik mögöttem, én pedig írok Neked :-) Flakonozik a Drága :-)
Nagyon fini lett ám az a halas cucc, amit mondtam :P Majd megkóstoltatom Corival is :-)
Mentek ma az óceánhoz? Biztos szép lehet látványra :) Kár, hogy nem tudsz csinálni képet :(

Én viszont megint csináltam tökjó képeket meg természetesen vidit is :-)

Anyumnál


Estefele várlak!
Csók, Szeretlek!

3 megjegyzés:

andi írta...

sziasztok
nagyon ügyes Cori:)Bogi ennyi idősen még nem szeretett sokat a saját lábán menni:(mára már elég hosszú távokat is megtesz:))

Bogár és Gerti írta...

:) Felétek is csodás volt ezek szerint az idő ;)
Puszi

Bianka és Karina írta...

Isten Éltesse Apát!:))
Jó idő is volt a sétához,és a Mamizáshoz,ma mi is azt csináltuk.:))
Pusza!

Blogarchívum