2008. november 17., hétfő

Napok


Kicsit elmaradtunk az írással ismételten, de most tényleg nem nagyon történt úgy említésre méltó :) Na jó, Márkónak már nagyon szépen látszódnak a felső fogacskái, én meg mondtam valemelyik nap, hogy pápá :) Ma pedig arra ébredt Anya, hogy sütöm a pogácsát! :D
Sajnos az idő miatt kicsit megvagyunk lőve, így a jó kis babakocsis séták száma lecsökkent. De sokat rohangálok azért az udvaron :) No, van hogy igénylem, hogy Anya fogja olyankor a kezem :) Sokat szoktunk sétálni bent is úgy, van, amikor kell igenis a közelsége, és olyankor én viszem el sétálni, én vezetek :) (Tök aranyos tud lenni :)-anya)
Valamelyik nap kaptam egy nagyon meleg sapit, igazi téli és rózsaszín persze :) Úgyhogy ezzel most kihúzzuk egy darabig :) Jaa, még hogy nem történt semmi. Tegnap az ajtó és a szekrény közé estem, de úgyhogy lett egy akkora plecsnim az arcomon... Aztán valahogy elmúlt szerencsére, pedig azt hittük átmegy majd színváltósba. Úgyhogy erről kép nincs :D
De van másmilyen rengeteg :) Dédi adott nekünk egy szőnyeget, amit már nem használ, hát mi kihasználjuk azóta :D Imádunk rajta ücsörögni és henteregni. Ja és egy kis közvéleménykutatás! (legutolsó képek). Kire hasonlítok jelenleg? Apa kicsiben vagy Anya kicsiben?:)


4 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Szerintem inkább Apukája Cory, de Rád is hasonlít!
A sapi választás jó volt, Rebusnak detto ugyanilyen van!

Hajni

Bogár és Gerti írta...

Szerintem tiszta Coris ;)
Puszi

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Mi apára szavazunk.Dédike eltalálta,hogy mit adjon nektek:) Hozzánk is jött egy szőnyeg adéditől,és én is khasználom rendesen :)
A játékot igyekszünk megcsinálni :)
Puszi

Bianka és Karina írta...

Nagyon jó kis sapit választott neked Anya.:))Bizti nem fogsz fázni benne ebben a csúnya hideg időben.:(:@@
Hát mi nem tudtuk eldönteni,hogy az Őseid képei közül ki van a másodikon,de Őrá hasonlítasz.:))
Pusza!

Blogarchívum