2008. november 22., szombat

Első hó

Bizony-bizony, szerintem sokak számára kedves ez nap, leesett az első hó! :) Ami persze azonnal el is olvadt sajnos, de itt a bizonyíték végre, hogy tél van (és végre látom értelmét blogunk csinosítgatásának)!
Remélem, hogy Cori is annyira örül majd a hóesésnek, mint én, bár én csak miatta örülök :)
Lelkiekben elkezdtünk már készülődni a Karácsonyra, sőt egy-két dolgot már sikerült is az ablakra varázsolni, amit a gyerkőcök tátott szájjal figyeltek :) Csillogó-villogó édes kis karácsonyi képecskét, hatalmas fával és Télapóval, töménytelen ajándékkal az aljában :) Anyukámtól kaptuk, nagyon szép, egyből Kislányomnak is megtetszett, megmutogattam neki szépen sorban a gömbtől a csillagig, szóval mindent :) Annyira bejött neki, hogy folyton fel kellett emeljem a magasba, hadd nézze meg mégegyszer :) És a Télapóra is vigyorgott, reméljük, ha eljön hozzájuk,ugyanúgy fog mosolyogni rá akkor is ;-)
Tegnap egyébként meglepetések sora ért, ill. a napokban :) Corina egyedül felállt a földről, ez volt az egyetlen, amit még nem tudott ill. amit még sosem láttam tőle. Mikor nagy taps fogadta a produkciót, újból megcsinálta vigyorogva, vagy 3-szor 4-szer egymás után :) aztán van nekünk egy kulcstartónk, amiben aranypor van. Mondtuk neki, hogy rázza meg és megrázta :) Ha pedig csak annyit mondok neki, hogy Cori, süss nekem pogácsát, már süti is ezerrel :) Nagyon sok mindent megért már, napról napra csak csodálkozom, ki hitte volna :)
Márkó pedig tegnap fel akart állni :) sikerült lekapnom a pillanatot pont :) Ügyesen próbálkozik. Most van egy kis láza, reméljük fogacska. (én nem nyilatkozom, fülem-fejem fáj :() szerencsére Corinak semmi baja :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!
Mi is nagyon örültünk az első hónak. De sajna amilyen gyorsan jött, úgys ment is. Anya kicsit megijedt a havazás láttán, mert a szánkót majd a télapó hozza.
Márkónak boldog hófordulót kívánunk. Corinak pedig gratula a felálláshoz. Én is gyakorlom, de még sajna nem megy.
Minden jót! Szép estét! Nóriék

Kata és Tommy írta...

Leányzóóóóóóóóóóó!
Mindig is mondtam édesanyának, hogy belőled dolgos kis menyecske lesz!
Márkó remélem nem lesz beteg, s azt hiszem jaaaaaaaaaaaaaaj lesz a szülőknek,ha mind a ketten elkezdtek szaladgálni:-)))

puszi:Tommy

Wiky írta...

Én is várom már a mikulást. Nekem is mutogatnak róla képeket, bábokat. Egyenlőre tetszik... ;-)
Reméljük Márk nem lett beteg, és már sokkal jobban van. :-) Talán már sikerült is a felállás neki? ;-)
Neked pedig gratula, amiért kapaszkodás nélkül megtetted már!!! :-D Nagyon ügyes vagy!!! :-D

Pusza: Zsófi és Viki

Marietta írta...

Nekem is tetszett a hóesés.:) Bár nálunk a füldön semmi nem látszódott belőle:(
Gratulálunk a felálláshoz:)Ügyes vagy. Én még a stabil járással próbálkozom ami napról napra jobban megy.
Nagyon klassz a fözős videó. Lassan te főzöl anyáéknak:)
Márkónak utólag is boldog hófordulót kívánunk:)
Puszi Milán és Marietta

Blogarchívum