2008. augusztus 15., péntek

Nóra baba

Végre létrejött ma a nagy találkozás Nóra babával, Szabi kislányával :) Már régóta terveztük, de vagy az idő nem kedvezett, vagy velünk volt valami.

Szóval ezen a héten így már 2-szer voltam a szoliban, még a végén válthat nekem oda Anya bérletet, olyan gyakran járunk :D Nagyon örültek nekünk megintcsak, találkoztunk ikres kismamával is, nagyon szép pocija volt! Aztán Nórika még aludt a járgányában, mikor odaértünk, addig bennem gyönyörködtek a csajok :D Kis idő elteltével végre felébredt, és képzeljétek, bejött neki Anya, csak úgy mosolygott rá, megtudta volna zabálni. Mikor pedig mi kezdtünk el ismerkedni, akkor szintúgy.. Mivel én még egyetlenegy kislánnyal sem találkoztam, aki velem korombeli(mit nekünk az a 2 hónap különbség!), jó volt látni így közelről egy csajszit :) Igaz, majdnem kiszedtem a szemét, mert meg kellett vizsgálnom közelebbről, de fogtuk egymás kezét is ;)

A nagy meleg miatt sajnos elindultunk haza, hozzá kell tegyem, hogy a szoliban jókislány voltam, búcsúzáskor is, aztán végre lett hangom :) Itthon meg már bábááááá.. :-)

Reméljük Tomikával is randizunk hamarosan, Lívi kisfiával :)


2 megjegyzés:

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Szoliba járunk kérem szépen :) Nem lehet elég korán elkezdeni ezeket a női dolgokat :P
Anya nagyon szép lett a póló! :) A videjó szupi :)
A pakolással én is úgy vagyok,mint te.Anya bepakol én meg ki :) :)
Puszi

Bianka és Karina írta...

Tündéri vagy a videón,nagyon jó játékot találtál magadnak.:))Csak a kezedre vigyázz!:))
Anyának gratulállok,nagyon ügyes,szép lett a pólód!!!
Hű,jó korán kezded a szolizást.;)Nagyon aranyos a kisbarátnőd!:)
Pusza:Bius

Blogarchívum