2008. augusztus 19., kedd

Márkó vagyok, 7 hónapos :-)

Szevasztok, gondoltam, mostmár én is pötyögtetek magamról pár sort, hamár közös a naplónk, nameg az életünk is Corival ;)
Szóval betöltöttem a 7-et, ez bizony nem semmi, képzeljétek, úgy pörgök-forgok, hogy nem bírnak követni a franciaágyon, nagyon megy nekem. Lassan valamiféle mászást is produkálok majd, de a fejem még nem vagyok hajlandó megemelni. Egy szép napon Anya majd csak azt látja, hogy megyek, mint a gép, mindig így lepem meg, nem gyakorlom ám előtte a dolgokat, inkább lefigyelem :)
Coritól amúgy picit tartok, mert ha beindul, nem figyel ám, aztán megmászik :) De azért elvagyunk, egyre többet vagyunk egymás mellett, jah és mindig bejön a szobámba :)
Evés terén nagyon tudok enni, mint bármelyik férfi :) A cici már nemigen kell, szeretem a főziket, gyümölcsöket, de persze pótlásként megy a tápszer, már amikor elfogadom.
Most már én is verem a 8 kilót szerintem, majd este méreckedünk fürcsi előtt. Jaaaa, fürdés: Hogy utáltam.. Most meg alig bír kiszedni a vízből Anya :)
Tegnap, nem fogjátok elhinni, valahogy kipottyantam a hordozóból, de nem igazán viselt meg, a következő percben már mosolyogtam Jucira :) Úgyhogy kész férfi vagyok! Szőke, kékszemű herceg! Hmmm, Valaki?! ;-)


Igaz még fogam nincs, de nyálam... literszám..... :S


Megvan ám a fényképezős telcsi, úgyhogy csinálunk friss képeket! Sziasztok!


Tegnapi-kocsiban mélázós
Múltheti bírkózós

Anyával -ez már friss :)

Jucival :)

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Mentettük az új címet :)

Unknown írta...

A párod egy szerencsés ember! Van egy csodaszép kislánya, egy csini és szép felesége, egy édes kistesója és egy igen-igen fiatalos anyukája!:-)
Isten éltessen utólag!:-)

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Na megvagtyok,már kezdtünk aggódni :(
Anyának utólag is nagyon sok boldog szülinapot kívánunk!!!:) Márkónak peidg boldog hófordulót :)

Puszi

Wiky írta...

Boldog szülinapot anyának így utólag is! :-D
Jönni fogunk ide is!

Pusza: Zsófi és Viki

Rebeka és Annabella írta...

Szia Márkó!

Igazi ügyes és fess legényke vagy!
Jó lehet nektek együtt Corival!

Hajni és Rebeka

Blogarchívum