2008. július 17., csütörtök

Én is függök :-)

7 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Máris kis gépmester vagy ;)
Puszi

Ui.: Nem akar sikerülni... lehet nem jó a html kód ??? Nem azt kell beilleszteni amit a kezdőoldalon legalul ad linket?

JucusMakeUp írta...

Fúúúú, gyere már fel msn-re felvettelek így passz....

JucusMakeUp írta...

hm, én másra emlékszem... de mindjárt utánanézek, mert látom nem vagy mesin.

JucusMakeUp írta...

Az úgy van, hogy megnéztem a kódomat, próbáltam kitalálni mit jelent a második szám-betű sorozat. Az első a tevéd sorszáma. Kicseréltem az enyémmel hátha. És eltűnt a tevém:( Szóval nemtom nehari. De nem az amit mondasz, mert az csak sima link, a kód volt eredetileg ott. Nah puszi

JucusMakeUp írta...

Gerti megvan! A cuccok centerben találod( a legelső fent) :-) Nah ki a király? ;-) puszi

E. Jucus írta...

Pusszantás Bébikéink!
Nagyon Édik a képek,de már megdumcsiztuk Anyával mesin!
Csuda aranyos vagy rajtuk!
Puszika

Wiky írta...

Lassan kitúrod anyát a gépe elől és te fogod írni a naplót! ;-) ;-)
Köszönöm a köszöntésetek! :-D A bejegyzéseteket elmentette!! ;-)

Pusza: Zsófi és Viki

Blogarchívum