2008. július 3., csütörtök

Alvás

Mint említettem, katasztrófális az alvás nálunk. Illetve csak az elalvás. Nagyon elszántan kezdtem el Cori altatását. Azért írom altatásnak, mert másképp nem tudom megnevezni, pedig pont arról akarom leszoktatni. Szóval ma nekiláttam, minden erőmet, gondolatomat összeszedve. Mivel olvastam, hogy vannak babák, akiknél ugyan bejön a felvesz/letesz módszer, mégis kemény ára van, nagyon-nagy sírással megy végbe. Kislányomnál sem volt másképp, nem értette, hogy miért nem az ölemben kábítom be, szokás szerint. De sajnos ez várható volt, ő ezt büntetésnek vélte, nemigen tudta hova tenni cselekedetemet. A szívem szorult össze, annyira ordított. Segítségképp Éva átvette az irányítást nyugtatásban, és én kimentem a szobából, hogy ne legyek zavaró tényező. Nehezen, de sikerült. Alighanem úgy 12-13-szor vettük fel és tettük be a kiságyába összesen. Kemény menet elé nézünk. Az esti alvás simábban zajlott, bár a tápi kiszipálása is kábított rajta. Annyira sajnálom, hogy ezt kell tennem, de csakis jót akarok neki, meg kell tanulnia önállóan elaludnia. Bízom benne, hogy még nem késő.
Más: fülecske tök okay, napi 3-szor kezelgetem neki, de még csak nem is piros, jó helyen lőtték ki neki nagyon.
Babakocsi téma: rácuppantunk Márkó kocsijára, a csajszink úgy el van benne, hogy öröm nézni, Márk meg pláne. Annyira kényelmes az ülés benne, hogy kerestem a neten egy Graco kocsit, és pont ugyanolyat találtam is, occsón :) Úgyhogy egyforma kocsijuk lesz a gyerkőcöknek :) Ja és a sima sportkocsit (tudjátok, ami nagy port kavart, és nem akarom mondani, hogy még mindig le van neylonozva..) még nem használjuk, mert nem ül magától Cori. (nem fogom ültetni és körbepárnázni, nem az én műfajom) A bébikomp meg tolódik egyelőre, ugyanúgy, mint az ágy is. Túl sok minden történt most ezzel a cseppcsajjal, nem akarom összezavarni.
Puszilunk Mindenkit

2 megjegyzés:

rekababa írta...

sziasztok!Mi is hasonló cipőben járunk altatás terén!Én is úgy két hete próbálom napközben Rékát letenni,h egyedül elaludjon(az esti megy egyedül(a cumisüvegnek köszönhetően-alalszik a kajcsin)......Lehúzom a redőnyt a szobájában-megitatom és a pelussal leteszem aludni(textilpelussal alszik azt öleli magához)......volt már,hogy sikerült is egyedül-volt,h ki kellett vennem mert annyira dobálta magát.No,de nem adom fel-menni fog!Bizti nektek is sikerülni fog!Jól áll a fülbevaló Cori!Mi is ma a csináltattuk meg Rékának(ő nagyon sirt)-reméljük nem lesz baj.Tetrán kenőcsöt ajánlottak.h azzal kencézzük!Gratula a fogakhoz is!Puszi:Betty és Réka

Bianka és Karina írta...

Az tuti,hogy nem lesz egyszerű menet.
Mi is próbáltunk egy másik módszert a "hagyjuk a gyereket üvölteni" címüt.Kétszer bevált de ezt csak akkor csináltam mikor már végképp nem akart elaludni,és már nem bírtam cérnával.Mérges voltam rá,de akkor is a kést forgatták a szívemben érzés bennem volt.
Viszont Csengénél ez a módszer amit Ti is elkezdtetek nagyon jól bevált!!Pár nap kellett csak neki,úgyhogy kitartás!!
Hű megint új járgány?De jó!!:))
Pusza!!

Blogarchívum