2008. június 26., csütörtök

Fekete pont

Ígérem, lesznek képek a rucikról, de én sem vagyok egy modell csajszi, akit napjában 5-ször átöltöztetnek :-) Najó, 3-szor legalább, de szép ruhába leginkább akkor, amikor megyünk valahová. Úgyhogy ma felavattam a trendi kis napozómat,(lásd a képen) Márk bácsikámmal az élen. Ahhoz képest, hogy meleg volt, mint a fene, jól tűrtük a megpróbáltatásokat. Igaz, mire a boltba értünk, bealudtunk mindketten. Azt viszont el kell, hogy mondjam, igen, most panaszkodom.. Szóval még sosem fordult elő, és ma mégis megtörtént. Anya nem tette be az útra a cumimat! Volt is nagy mérgelődés, úgyhogy megkapta tőlem életem első fekete pontját. De azért valahogy mégiscsak elaludtam. Arra ébredtem, hogy Anyamami sétál mellettünk, és nagyon örült nekem. Kezdek összehaverkodni vele végre, már intem neki a pápá-t is, amitől ő persze a fellegekben jár :-)

Ma nem írunk sokat, mert az egész család dögfáradt, bár nem értem miért, amikor én egész nap elszórakoztatom őket. :P Jó bevallom, estére már én is kivagyok, mint a liba, szörnyű ez a meleg!

Egyébként sikerült készíteni mászós vidit, 2-őt fel is teszünk, ha sikerül.



Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum