2008. június 16., hétfő

Az én ajándékom

Nos, igen. Különleges napra virradtunk: Ma van a Szüleim 1. házassági évfordulója :-) Úgy döntöttem, nem várok tovább, megajándékozom én is Őket valamivel. Igaz fél éjszakán keresztül tartott, és nagy üvöltések közepette, de kibújt az ELSŐ fogacskám! :-) Igazi, nem vaklárma mostmár, tényleg megszületett. Nagyon kivagyok, egész nap sírok, csak ölben jó, ráadásul mindig teletermelem a pelust :( De most már kint van, csak iszonyatosan fáj az ínyem :( Remélem estére jobb lesz, mert mennek vacsizni. Nem szeretném, ha meghíusulna miattam. Ők meg pláne nem :-)


Anya egyik kedvenc fotója a nagy napról

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Boldog első évfordulót és még nagyon sokat boldogságban, egészségben!:)
Szépek voltatok nagyon!:) Mintha még csak tegnap lett volna!
Gratulálok az első fogacskához is!:)

Névtelen írta...

Gratulálunk a szüleidnek! Nagyon szépek! Neked pedig boldog hófordulót kívánunk! Képzeld az én paramétereim szinte ugyanezek pár dkg különbséggel!
Aranyosak vagytok a járókában, és ahogy apu zsemléjét majszolod!

Édes kiscsajszi vagy! Minden jót! Lempel Nóra

Bianka és Karina írta...

Nagyon sok Boldogságot Anyáéknak!!:)))Ennél szebb ajándékot nem is kaphattak volna.:))Gratulállunk az első fogacskádhoz!!:))
Pusza!!

Rebeka és Annabella írta...

Gratulálunk az első házassági évfordulótokhoz! Szépek voltatok!
A végre kibújó fogacska pedig szép ajándék Koritól.

Hajni és Rebeka

Blogarchívum