2008. június 12., csütörtök

Apa vacsija

Apa tegnap kissé meglepődött az esti mutatványomon... Miután behozta a 2 rántott husis szendvicsét, én azzal a lendülettel fordultam oda hozzá és kaptam le a tányérról a zsömit.. A husit egy az egyben elhajítottam, a zsemlére pályáztam. Kell a fenének a táp( pedig ott volt az is), egye meg aki csinálta!! .. éééés sikerült, enyém lett, el is nyammoltam Apa elől :P A többiek meg szakadtak a nevetéstől...:D


Íme egy megörökített pillanat a nagy lopás közepette ;)





Aztán nagyon rendes volt ám, nem haragudott rám, még a nyakába is vett :)

4 megjegyzés:

Rebeka és Annabella írta...

Nem sokára már a husit nem fogod elhajítani:)!

Hajni és Rebeka

Kata és Tommy írta...

Azthiszem ráéreztél a finom dolgokra
:-)
Puszillak:Tommy

Rolcsika írta...

Hüüü, ez aztán a fini vacsi. Tuti, hogy sokkal jobb a tápnál. Majd ezentúl én is résen leszek, és csenek.
Rolcsika

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Nem csoda,hogy elcsórtad :) Fincsi az tuti :)
Puszi

Blogarchívum