2008. május 12., hétfő

Szuper hétvége :)

Vasárnap Anya gondolt egyet és elkerekeztünk a Tési-dombra Gitta Mamához. Jó messze lakik tőlünk, megállapítottuk, de gond egy szál se, sokat nézelődtem a kocsiból, meg pihiztem is közben. Mire felértünk, ki is pihentem magam, huncutkodtam a Maminak, nagyon örült nekem :) Megmutattam neki, hogy már mindenfele tudok forogni, sőt, amikor a Dédipapi betoppant, még kacarásztam is neki, miután mindenféle hangot produkált a szájával :) Úgyhogy jól éreztem magam nagyon, készítettünk egy-két képecskét is. Hazafele már aludtam, előtte még gyors megkuksiztuk Marcipánbabáékat. Mire hazaértünk, pont felébredtem :)

Képek:



Hétfőn, vagyis ma pedig végre valahára meglátogattak minket Gicáék, Kicsi Krisszel :) Már nagyon vártuk őket, még a neten ismerkedtünk meg velük, amikor még pocaklakók voltunk. Sokat beszélgettek az anyukáink, már ahogy tudtak tőlünk :) Aztán én kidőltem, de megvártam őket, ez a lényeg :) Megbeszélték, hogy jönnek majd újra hozzánk, meg majd mi is megyünk amit tudunk :) Anya megmutatta nekik a kertet, az idegbeteg libucit, aztán Kriszt is meghintáztatta :) Nagyon édes baba, egyből bejöttünk ám egymásnak ;) Szóval, Ő itt Krisz, az új pasim :P

További képecskék:









2 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Először is gatulálok a kúszáshoz!
Ugye milyen klassz dolog?
A nagyszülők olyan érdekes dolgokat tudnak csinálni. Bohóckonak meg brummogtatnak a szájukkal. Az én papám úgy csinált, mintha arabul beszélt volna, nekem az tetszett nagyon :-)
Újabb pasi? És akko mi lesz velem? :-(
;-)Tommy

Bianka és Karina írta...

Hü,de jóképű pasid van.:))
Biztos nagyon jól sikerült a találka.És jól le is fárasztott ezek szerint.;)
Pusza!

Blogarchívum