2008. április 30., szerda

A szülésről

Szóval... Korina világrahozása életem egyik legmegpróbáltatóbb és legboldogabb eseménye volt. A Szerelmem nélkül pedig el sem tudtam volna képzelni ezt az egészet. Azt hiszem, most már mondhatom így utólag, hogy felvoltam készülve a legnehezebb órákra. 9-én ugyebár, amikor utoljára írtam nektek, este már erősödtek a fájások, de még mindig nem voltak rendszeresek, illetve nem éreztem úgy.. Gondoltam, akkor veszek egy forró fürdőt, majd kiderül, vagy elmúlik vagy nem.. 4-5 percenként jöttek...De mikor kiszálltam a kádból, hirtelen 2 percesekké váltak, majd vissza állt 4-5 percesekre.. Innentől kezdve megkezdődött a mászkálás a lakásban. Nekem ez jött be, jah és közben telefonon beszéltem anyukámmal, meg Zsuzskának üzentem folyton, hogy épp mi történik. Amikor már eltelt jó 3/4 óra, hívtam a doktornőt, hogy induljunk e vagy még várjak. Hát indulnunk kellett, Zsuzska jött értünk, addigra összekészültünk és indulandusz a kórházba. Időben érkeztünk mert már eléggé véreztem. 23 órára értünk be. Megvizsgált az egyik doki, akkor még mindig csak 2 ujjnyira voltam nyitva. Kaptam kúpot, majd feltettek nst-re, jókora fájásaim voltak, 9-esek, 10-esek. közben szorítottam a Szerelmem kezét meg az ágy végét. Aztán magunkra hagytak... Megjött végül a doktornőnk is, ő is megvizsgált, és megvolt már a 4 ujjnyi. Végül ismét magunkra hagytak, mondták, hogy hajnalban baba lesz ebből. Azt hittem csak kamu 3 óra után burokrepesztés, felgyorsult minden.. Utána állnom kellett, hogy leszálljon a baba feje, már csak negyed óra volt vissza, az volt életem egyik legnehezebb és leghosszabb negyed órája. El is törtem a Rajmika gyűrűjét.... :s Végül gátmetszés... tolófájások... és megszületett a mi gyönyörűségünk :) Apuka elvágta a köldökzsinórt, nagyon hősiesen :) Nekem pedig utána be nem állt a szám, míg stoppoltak, nem győztem vigyorogni :) Nem is aludtam utána egész nap szinte, tisztára euforikus állapotban voltam :) Csak gyönyörködtem a mi kis Drágánkban :) A kórházban töltött napok nem voltak vészesek, egyfolytában dícsértek minket, és hamar belejöttem a dolgokba. Kori ügyesen szopik, csak még nincs annyi tejem, amennyi elég lenne neki. De sok folyadékot iszom, és igyekszem pihenni.

Blogarchívum