2008. április 30., szerda

Márk 3 hónapos



Szép napra virradtunk, elsősorban arra, hogy Márk bácsikám ma tölti a 3. hónapját :) Másodsorban pedig végre kész lett anya haja :) Szóval miket is tud már a kiccsávó:Pár napja elkezdett nyúlkálni a tárgyakért, a babatornáztató alatt is dolgozik :) Aztán, neki is be nem áll már a szája, a sikongatást szerintem tőle tanultam :) Ja meg végre egyre többet vigyorog rám, tegnap szerintetek mit csinált, kaján vigyor ült az arcára, miközben szép lassan lebukott :) :) Na mondom szép, öltözhettem is át, tudtam értékelni... Keddig szerintem megjönnek a szép rucijai is, annyira tutik, majd meglátjátok De úgysem lesznek ám jók rá sokáig, mert amiket tőlem örökölt, már azokat is kinőtte, félretettük, mondván, majd a leendő öcsémnek jó lesz egyszer... Úgyhogy nő a kis pöcsös rendesen, már 5830 grammocska Jah, és a legesleges-legfontosabb!! Még mindig SZOPIZIK!!!!!!!!Köbö ennyit szerettem volna így mára, úgyhogy boldog hófordulót kívánunk Neked Drága Bácsikám, Anyával együtt !!(no meg mindenkivel a családból)

Blogarchívum