2008. április 30., szerda

Cori 4 hónapos


Bizony! Ma 4 hónapos lettem. Köszönöm szépen mindenkinek, aki eddig írt, és azoknak is, akik majd még csak ezután fognak Mostanában nincs sok idő netezni, mivel többet vagyok már fent nappal, de így is próbáljuk azért veletek tudatni, hogy miújság . Legújabb hírek talán az, hogy Márk is fogzik már. Pár napja mondja a Mama Anyának, hogy dejó, hogy Márknak még nem csorog a nyála.. na rá 2 percre nem kellett más, Anya tudatta Mamival, hogy de bizony, mintha buborékokat fújna a kisfia... Azóta szépen eszegeti a kezét . Ja és a mai napon már nem kérte éjszaka a cicit Én pedig még mindig végigalszom az éjszkákat, ez a meggyógyulásom óta nem változott :) A babatornáztatót úgy néz ki, elfelejthetem, mert képzeljétek el, egy kézzel emelgetem, miközben alatta vagyok, és rugdalom arrébb. Valamint mindenhova , mindenkire felpakolom a lábaimat, amiket nemrég fedeztem fel :) Teljes mértékben állíthatom, hogy a pörgés-forgás már megy, legutóbb lerakott Anya a földre, mert a franciágyon már nem maradhatok.. Aztán mi van még.. Női mivoltomnak köszönhetően kivágom a magas c-t, pár napja sikítozok ezerrel. Most pedig ezt fedezték fel, nyújtogatom a nyelvem és érdekes grimaszokat vágok :)


Blogarchívum